19 Şubat 2011 Cumartesi

Gelecek Toplantılarımız: Tarih ve Yer Bilgisi

Sevgili Dostlar;

18 Mart Cuma Günü, 18.00 ve 24.00 arası Sabancı Öğretmen evinde toplantımız var. Sakıp Sabancı Öğretmen Evi Beykoz Anadolu Hisarında Bulunmaktadır.

8 Nisan 2011 Cuma Günü, 18.00 -24.00 saatleri arasında Bursa'da toplatımız olacak.

16 Haziran- 25 Haziran 2011 tarihleri arasında Karadeniz turu yapılacaktır. Bu gezimiz 9 gün sürecektir ve tüm Karadenizi kapsamaktadır.

Bu toplantılar için beni 20 şubattan itibaren sabah 9.00-12.00 ve akşam 19.00-24.00 arasında arayabilirsiniz. Toplantılara katılacak arkadaşlarımıza toplantılar hakkında bilgi verebilirim.

Hepinize sevgiler ve güzel günler diliyorum.
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

HER ŞEY SENİNLE GÜZEL, BİR ARAYA GELİP TOPLANMAK BİLE...

Niye küstün ki içimden öyle geldi, rahmetli baban sana ne demişti: "Oğlum arkadaşlarını bir araya getir ki birbirinizi unutmayasınız" dememiş miydi?.. Sen de onu yapıyorsun. Bak ne güzel ismine ilave yaptılar, Atınç "Kanuni Baba Turan" yaptı seni, senin en iyi dostlarından biri olan bizim hanım Vala da "sonuna bir efendi koymadan olmaz" diyerek ölümsüzleştirdi. Bana da "eyvallah" demekten başka bir şey kalmadı. Sağol Kanuni Baba Turan Efendi seni çok seviyoruz, eksik olma. Var ol, hep bizimle ol. Beykoz toplantısına gelirken kanununu da yanında getir ki altmışından sonra saz nasıl çalınırmış herkes görsün. Ben sana eşlik edecek birini biliyorum çekinme sakın.
Metin TOMBUL