10 Şubat 2012 Cuma

İçimizden Bir Sanatçı Daha: Hüveyda Yiğit

İnsanlar dünyaya çeşitli yeteneklerle gelir. Bu yeteneklerimizi bazen geç farkederiz yada varlığından haberdar olsakta yaşam mücadelesi bu yetenekleri değerlendirmemize imkan vermeyebilir. Önemli olan hayatının bir döneminde bu yetenekleri farkedip değerlendirmektir.  Sevgili kardeşim Hüveyda Yiğit'te bu yetenekli insanlardan birtanesi. Kendisi aktif çalışma hayatını sonlandırdıktan sonra resme biraz daha eğilmeye vakit buldu. Çalışmaları kısa sürede meyvelerini verdi ve Renklerim isimli ikinci sergisini Sultanahmet'teki Nakkaş Art Galeri'de açtı.

Nakkaş Art Galeri sevgili dostum Kerim Özcanlı'ya ait. Kendisi bu özel mekanı bugünkü haline getirmek için çok çabalar sarfetti. Kendi adıma kendisine tesekkur ediyorum.

Son derece güzel bir sergi oldu. Peysaj resimlerinin, tren resimlerinin ağırlıkta olduğu bir sergiydi. Doğa içinde yetişme imkanı bulmuş bir sanatçıdan da başka bir şey beklenemezdi. Trenler ise bana memleketim Erzincan'a çocukluğumda uğrayan kara treni hatırlattı.

Serginin açılışı çok güzel oldu. Milletvekillerinin, dostlarımızın ve sanat severlerin ilgisi kardesimi de mutlu etti. Bu blog vasıtasıyla sevgili kardeşimi birkez daha kutluyorum ve başarılarının devamını diliyorum.

Hiç yorum yok: